הובלת מטענים עם עיגון מטען במכולה


PackLease חברה ישראלית המספקת מוצרים מקצועיים לעיגון מוצרים ביצוא תעשייתי במכולה.

החברה היא נציגה בלעדית של חברות בינלאומיות של ערכות קשירה ועיגון מטען שונות מקבוצת "סיגנוד".  ייצוג המותגים המקומי, מאפשר תמיכה וייעוץ מקצועי. של נציגי היצרנים מהעולם.


גלול מטה

כריות אוויר להובלת מטענים במכולות

הובלת מטען עם שקי אוויר למכולה

חברת Bates Cargo-Pak שהחברה מייצגת בישראל, מתמקדת בייצור של כריות הגנה למכולות ממגוון חומרים כגון נייר, פלסטיק ופוליפרופילן ארוג. מעבר להקפדה על ייצור מאוד איכותי, החברה עובדת רק עם חומרים ממוחזרים. שקי האוויר, או בשמם המקצועי "שקי dunnage" עמידים בעומסים גדולים בעת הובלת המטען. השימוש בכריות האוויר של Bates ידידותי למשתמשים: כולל שסתום בעיצוב נוח לשימוש . משקלם של שקים אלה נמוך וכך מסייע לתפעול נח, יחד עם זאת הם חזקים ועמידים ביותר גם בפני לחץ משקל-המטען וגם מפני רטיבות. אחרי ניפוח הכרית/השק, נמנעת תזוזה של המטען על המשטח ונבלמים זעזועים כך שהמוצרים לא ייפגעו.

להזמנת שקי אוויר למכולה


רצועות קשירה להובלת מטענים במכולה

הובלת מטען עם רצועות קשירה למשטחים במכולה

רצועות קשירה Load-securement הינן מערכות קשירה המיועדות לעיגון וקשירה של מטען כבד ומאפשר שינוע במשטחים של חביות, קוביות / IBC, דשנים, פלסטיק, מזון, משקאות, קוסמטיקה, מכונות וכו'. המערכות הינן של המותג  SIGNODE.
Packlease יודעת להתאים את רצועות הקשירה הנכונות לכל מטען. ההתאמה הינה לפי תכולת המטען, משקלו, רמת החיכוך שלו וכדומה. זאת ערכה שלמה הכוללת גם אבזמים, מתאמים, זוויות ועוד אלמנטים משלימים. המשתמשים האחראים על פעולת הקשירה והעיגון, ישיגו תוצאה אופטימלית למניעת תזוזה של המטען במינימום זמן עבודה. מערכות הקשירה מתוצרת קבוצת SIGNODE עומדות בתקנים בינלאומיים מחמירים של חוזק מפני קריעה ומשווקות מזה שנים רבות בעולם כולו.

להזמנת רצועות למשטחים במכולות

לקוחות שלנו בתחום הובלת מטענים במכולות

לוגואים של חברות מובילי מטענים
לוגואים של חברות מובילות בתחום גרסת נייד